Post by tanggeterbirdmilk on Mar 5, 2022 0:07:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Towerlands - tower defense 2022 version ▞▞▞
Jeg ville have givet dette spil en 5-stjernet vurdering, hvis udviklerne ikke strategisk havde lavet knapper, som du gentagne gange trykker på for at øge niveauet for dit slotskifte, og narre dig til at bruge diamanter, der betales for valuta. Bedraget hånede hele oplevelsen for mig.
Fin grafik, original idé, men endnu et kedeligt inaktivt spil... Edit: som svar til udviklerne: du siger "strategi", når du mest skal se tilføjelser eller vente mere, hvilket ikke er særlig interessant.
Der er ikke noget, der hænger ned i spillet som konstant at vente på flere point i spillet eller hvad som helst. Rent og til sagen. Sjovt spil
Det er en god idé, god kunst, godt lavet, men i begyndelsen af hver runde kan jeg se den ikke-gengivede del af scenen lidt til højre, jeg tror, det er fordi min skærm er lang
Spillet var sjovt i ugen eller 2, jeg faktisk fik spillet det. Så stoppede systemet bare med at indlæse spillet alle sammen. Den indledende indlæsningsskærm kommer op, men den vil ikke lade den indlæse forbi det. Opdatering: der er gået 2 uger. Jeg sendte en e-mail til udvikleren, stadig intet svar. Spillet kan stadig ikke spilles. Jeg har afinstalleret og geninstalleret, men uden effekt.
Du skal se et væld af annoncer for at have nogen chance for at komme videre. Gameplayet er generelt ok. Det er bare ikke alle annoncer og betalingsvægge værd.
Towerlands - tower defense ስልት nby
Spillet er meget godt. Det er underholdende og bliver ikke kedeligt for hurtigt. Det er ikke bare en dårlig kopi af et populært andet spil. Annonceplacering er godt, fordi det er valgfrit at se annoncer, og det giver faktisk belønninger for det. Det eneste, hvorfor jeg ikke giver 5 stjerner, er, at der ikke er så mange forskellige ting at gøre. Spillet burde have flere muligheder.
Dette spil er kreativt og forskelligt fra andre tårnforsvarsspil, dette spil er aldrig gået ned på min telefon (Galaxy Note 10+), som så mange andre siger, at det gør for dem, og ja, jeg gennemgik kommentarerne.Jeg kan meget godt lide spillet, men mit eneste problem er, at det forbandede pro-afspiller-abonnement er dyrt, og det er månedligt, det er måske en slukning, hvis det var den samme pris, men ikke månedligt bare årligt eller hver par måneder, ville det hjælpe eller skære det månedlige abonnement ind. halvt
Øhhhhh.. blev hurtigt kedeligt. Absolut bedre i genren
Indtil videre er det et fantastisk spil. Og du kan gå igennem en f2p-tilstand, hvis du ikke har noget imod annoncerne (som ikke er mange) eller bare det tomme guld. Mine problemer er prisen for ting med kontanter, og jeg ved ikke, om nogen af de betalte enheder er værd .-.
Dette spil er sjovt. Det fremtvinger ikke annoncer, medmindre du ønsker en bonus. Der er en lille smule løn for at vinde, men jeg kan ikke se, hvordan det betyder så meget, da det kun er pve. Klaner ser indtil videre ud til, at de er ligegyldige. Men generelt sjovt spil, hvis du kan lide strategibaseforsvar.
Forøg belønningen virker ikke. Løs dette problem.
P2W og festival of adds :-( Spillet er godt, men det er for meget for mig.
Alt i alt er det ret godt, men for nylig kan jeg ikke engang spille det er super glitchy som 1 frame per sekund, hvis selv jeg ikke er sikker på hvorfor, jeg kan spille et hvilket som helst andet spil bare ikke dette.
Dette er et meget sjovt spil. Det er ekstremt poleret mekanisk, og kunststilen og grafikken er i topklasse. Det faktum, at det meste (hvis ikke alle) spilmekanikken blev introduceret i Grow Castle, den høje afhængighed af annoncebelønninger for at komme videre, abonnementsbaserede IAP'er i stedet for et engangskøb og de dyre premium-enheder, der ikke kan optjenes (og ikke ikke kommer med abonnementet) skadede oplevelsen og sænkede scoren. Jeg er stadig en stor fan og har haft en fantastisk tid.
Jeg elsker virkelig dette spil, men grunden til, at jeg bedømmer dette 4 i stedet for 5, er, fordi hver gang og annoncen dukker op, enten går det ned i mit spil, eller det lukker ikke, så jeg håber virkelig, at I fikser dette
Towerlands - tower defense Strategy rwn
Fornøjelig nok spil at spille i et stykke tid. God mekaniker
Jeg syntes, det var sjovt, men ting som autoplay og kamphastighed er låst bag et månedligt $10-abonnement for et mobilspil, er bare en hård omgang for mig.
Annoncerne halter ofte, og jeg er nødt til at genstarte spillet. Er det kun mig? Xiaomi 9s 4gb ram
på en eller anden måde gentagne, men dejligt spil
Hej, jeg ville gerne fortælle dig, at jeg ville overføre data til min anden android, men det virker ikke, så hvis du kunne tilføje en knap, så du kan ændre din Google plays-konto, ville det være fantastisk.
Hver gang jeg indlæser spillet halter det, og det varer i mindst 2 minutter. Annoncerne får spillet til at fejle før og efter videoannoncen og nogle gange efter videoen er der en sort skærm, og så 10 sekunder senere indlæses spillet, og jeg får ikke den ekstra belønning, eller jeg er nødt til at lukke appen. Når jeg lukker appen, fejler min telefon bare så meget. Gameplayet er lidt sjovt, men det bliver så kedeligt efter et stykke tid. Jeg anbefaler overhovedet ikke at spille dette spil.
Jeg downloadede spillet på min telefon. Store. Alt var sjovt, spændende. Derefter downloadet på min tablet og spillet i flere timer og avanceret. Vågnede næste morgen og åbnede på min telefon, og mine data blev ikke gemt fra min tablet. De er på to forskellige punkter i spillet, men den samme konto. Jeg har set dette før i andre spil, hvilket får mig til at afinstallere med det samme.
Jeg personligt elsker spillet, det er sjovt at spille og tidskrævende, men det eneste problem er, at det er pengehungrende, du skal betale for det og betale for at se det, og det kan blive irriterende, men det er stadig et sjovt spil
Jeg er oppe på bølge 175. Grafik er sjovt og tegneserieagtigt. Tårnkonfigurationen er dyb og strategisk. Gameplayet er rimeligt udfordrende. 2X Ads slår dig nogle gange ud, og du skal se spillet genindlæse, og du får ikke din 2X.
Towerlands - tower defense Strategi gpqa
펄의 모험 - 숨은그림찾기 게임 어드벤처 wwvr
Faktisk underholdende. Bedre at se annoncerne desværre (de er overalt, hvis du vil have ekstra guld og exp.)
Det er sjovt, virkelig vanedannende. Det stratigiserer, mens det har det godt med andre mennesker. Det er det, jeg leder efter i et spil.
Den dobbelte bonus for at se annoncer virker ikke, selvom netværket er fint. Geninstallation af spillet fungerer i nogen tid. Men problemerne bliver ved med at gentage sig efter en vis tid.
Towerlands - tower defense Strategia xfpo
Det er et okay spil. Jeg afinstallerer dog bare på grund af for mange annoncer for ingenting. Bogstaveligt talt ingenting; Jeg så en annonce for 2X kontanter, og der skete ikke noget.
Gameplay er okay. Men annoncerne er ret aggressive. Du skal se hver annonce for at få masser af guld, hvilket er nødvendigt for at komme videre.
Meget sjovt! Ville bare ønske hastigheden ikke var begrænset. 10 dollars om måneden er stejlt for funktioner som den. Ingen annoncer er dog fantastisk, men abonnementet plus i spilkøb er lidt meget. Godt spil dog